Nov 17, 2009

korunk kata tentang cinta

ckp nk tips an???!! nk ke??
ok2 aku punye tips nie bentuk dy crta ye

crta dy tentang seorg laki2 nmenye shibashisha (ntah btol ke tk eja)
dy nie seoghe ulama.. (hah pehal ngn ulama ngn cinta nie)
eh,
diam bole??! bace jela bnyk lak songeh
nk taw ke tank??

ok2
dy nie seorg yg warak (yela, da nme ulama)
mmpunyai 1000 lebey org murid
fuyoh!!! gler tue, kalu cikgu skrg pown paling byk 5kelas je, itu pown kate da penat
so, sbb kan kewarakan dy nie
iblis2 nie wat meeting (ehehe, mcm org la pulak, ade meeting2)
meeting tue sbbkn nk seleweng si shibashisha nie
memang payah ulama nie nk tepesong
org warak an, punye la hebat smpai iblis2 nie kene wat meeting
ktua iblis tue kata spe dpt sesatkn ulama tue, dpat ganjaran besar (BESARPUNYE!!!!)
pastu ade seko nie ckp, "takpe2, bia aku tgk kan mamat tue",
pastu lepas da bbrpe ktika, mereka pown meeting lg skali
iblis yg offer tue ckp
ye2, aku taw da klemahan dy
dy nie ade minat sorg minah cun melecun kat satu bandar, dekat ngn gua tmpat dy betapa

ok2??!! da dpt tgk ape kaitan?
sket?!! ok la tue

pastu bemula la rncngn iblis2 nie
1st iblis tue pg lah rasuk minah tue
rasuk punye rasuk,
family dy hanta g brubat
tk jugak2 sembuh
habis smua ikhtiar diusahakn
kendian, kwan family pompuan tue ade rekemen kan si sibashisha tue

pastu di seblah sibashisha punye story pulak,
mse tue dy tgh beribadah kat dlm gua tue, fuish!!! hebat seyh
snggup tue, siang malm
then ttbe je ade sorg lelaki dtg turut solat n bribdah kat sblah dy
biasa la manusia, nk gak makan, berak, kencing
tp
tp
tp
shibashisha nie tepgun tgk lelaki tue bribadah
tk bngun2 dari tmpat smbhyang tue
then, dia dtg hampiri lelaki tue, pastu berckp,
wahai shabat, aku sgt kagum dgn mu, bribadah tk jemu2,
sudikan dikau mngajarku??
then jadilah mreka shabat baek
mkin mesra, byk shibashisha blaja dri dy..
eh jap,
korunk taw ke spe kwan dy tue??
owh tk taw
sabo ye

then pada satu ketika,
dtgla abg2 pompuan tdi tue ngn pompuan tue ke gua shibashisha nie
fuh.... org yg ko minat mintk tolong,
shibashisha dengn rela hati ikhlas,
tolong la pompuan tue
dngn ptolongn kawan dy yg satu tue, dy mengubat perempuan tue
pastu ttbe baek pulak pompuan tue,
aik tak pasal2 je baek, sblom bukn maen susa nk ubat
ngn shibashisha skjap je

jap2 ek pause
aku nk korunk fikir
laki2of course!! korunk slalu an,
kalu pompuan yg korunk mint mintk tolong,
bukn maen, pantas je.. sbb korunk ckp, yes!!! ade pluang
yup aku pown sme
yeay!!!! ;p

ok2
kte sambung
actly kwan dy tue adlah jelmaan iblis yg rasuk pompuan tue
see... terel tk care iblis tue, siap bole ngajar shibashisha ilmu agama lagi
ummmm, risau aku tgk anak2 mude skrg, tmasukla diri ku sendri

pastu, pompuan tue sembuh
then pulang la ke rumah
then
bersambung..........fuh2 penat la ;p

3 comments:

john @ k square said...

hey need ur comment n pandngn 1st
then aku smbung k

Intan Rosliza said...

hey mr spiderman, belog anda itu cool ya cuma, kalau bisa, lebih baik kamu gunanya bahasa melayu yang asli ya karna aku itu kurang ngerti dong omongan kamu. (saja buat over)

Ya itu aja deh, terus di continue ya cerita ini. Makaseh.

(Sorry tercakap Indon, lidah tergeliat tk nak masuk gear Melayu)

Anonymous said...

org putrajaya la kononnya.. hahaha!