Nov 18, 2009

tentera

aku perlukn formasi tentera2 al-mahdi
kte takde peruntukan lagi
so kite takde senjata, takde pertubuhan atau persatuan lagi

aku just perlukan korunk untuk siap sedia
1st skali sedia kn hati
bersihkan hati
sediakn minda
fikrkn kearah kjayaan
haiya a'lal falakh (marilah menuju kejayaan)
btolkn mne2 yg kurg pada diri
jgn benci mmbenci ssme sedare islam
dan...... yg laen2 tue fikirkn lah sendri
mne2 yg diredhai Allah =D

sesiapa yg berminat!!!
jgn buat perjanjian dngn aku
tp perjanjian tue dngn doa
doanya lebih kurg mcm nie (ni doa aku cdgkn =D)
tp siapa yg tak yakin dgn diri sendri,
carilah keyakinan dari sisi Allah swt

wahai Tuhan yg Maha Kuasa
jikalau turunnya Al-mahdi
jadiknlah aku antaranya
jadikan aku penegak agamaMu
jikalau itu yg terbaik, berilah aku nikmat Syahid
wahai yg Maha Kuasa,
aku ini dtg merintih dgn penuh pengharapan
hambaMu yg penuh ketidaksempurnaan

bantulah aku wahai yg Maha Pemurah
pemudahkn aku dngn dunia ku, pmudahkn daku dngn akhirat ku
permudahkn bg ku utk kembali bertaubat kpdMu
siap sediakn lah daku untuk menjadi penegak agama mu
(hbiskan doa dgn memuji Allah dan selawat byk)

tolong foward kan ini byk2 ye
aku perlukan formasi tentera!!
tentera Al-mahdi, tentera Allah swt

No comments: