Nov 17, 2009

owh ye!! AKU tk trase nk sambung ;p

tp nk buat mc mne, tpakse la jugak sambung ;p

ni sambung dari crta hrtu...
owh yeee
kemudian, permpuan tu kan da sembuh
so dy blik la rumah, tk semena2, ttbe sakit blik
kene rasuk

tepaksa la abg2 dy ni bwak blik jumpe shibashisha
sayangnyee abg dy kat dy an
pastu, melihatkn keadaan pompuan tue mkin trok
'kawan' shibashisha nie pulak bg cdngn
"wahai sahabat, eloklah juga kita minta kebenran walinya utk dy tinggal disini.. aku akan buatkn satu bilik untuk nya disini"..
maka, sbb abg2 dy percya kn shibashisha nie, maka pompuan tu pown stay kat gua tue
dy duduk dalam satu blik, trasing dari gue tue yeeee, jgn nk fikir bukan2 ;p

pastu, tiap kali pompuan tue kene rasuk
shibashisha nie pown dtg slmatkn pompuan tue,
korunk faham2 jela keadaan org kene rasuk, ehem2 terselak sane, terselak sini ;p
slurrrpppp...
eh2! jgn nk fikir bukan2
tp mmng yg bukn2 pown yg jadi!!
si perempuan nie pujuk rayu ngn shibashisha, dy ckp dy rase slmat ngn dy
urgghh!! pompuan ko ske ckp gitu
pastu ape lagi, mereka pown ber-ehem2 ;p
masyALLAH!!!
pastu shibashisha nyesal, pastu betaubat
tp
pompuan tue kene rasuk lagi!!
pastu mereka pown ehem2!!
pastu taubat..
pastu ehem2
sampai la pompuan tue mngadung
weyh!! pasti glabah an
reputasi korunk sbgai ulama akn terjejas, mesti org laen akan kutuk

dy dalam glabah punye glabah
'kawan' dy nie pujuk dy, "biar sahaja aku yg mmbunuhnya"
tp sbb kn shibashisha nie glabah, dy tros amik pisau, tikam pompuan tue
mati!!! taw, mne ade bunuh bagi hidup, smuanya bunuh bg mati ;p

pastu mereka pown bwakla mayat pompuan tue kat satu pergunungan
tanam,
tp kawan dy nie an, kan iblis tue, so dy sengaja tarik sket kain pompuan tue kluar dari tanah

lama kelamaan,
abg2 perempuan nie dtg nk tgk adik dy,
dyorg heran mcm mne adik dy bole hilang
shibashisha jawab, dy hilang mse dy tgh kene rasuk,
dy lari dari gua tue

weyh!! jap.. korunk cube2 la pikirkn, bpe byk da dosa si shibashisha ni da buat
just gara2 pompuan tue,
uhum
ye couple2 skalian,
mmng korunk rase seronok ble berdua2 an
mengikut dari segi rohaninya, syaitan bersama kite
kaburkn mata kite, buat kite rase seronok
ikut dari sg sains, hormon dlam badan bebas kn sejenis haba,
haba nie yg buat kte dok rase syiok!! betol tk, ble kite bsame org yg kte ske,
asyik berderau je jantung, nak raba sini, raba sane
nk peluk sini, nk peluk sane??!!
hah?!! ape?!!?? tak buat?? jgn ckp gitu
ko taw tak,
da ramai aku wat survey, dyorg kbykkan akan ckp, "aku tkknye wat benda2 gitu"
eleh
sbb dy bngge diri, eksyen kate diri dy hebat, tkkn wat benda2 gitu
just bberapa ketika je, aku dngr2 crta, dy da couple
dating, siap pegang tngn, pastu siap tipu parents lagi
jgn la ckp aku ni buat crta
ko igt aku nie baek ke?? aku penah alami smua yg korunk rse
kalu korunk tnak dgr nasihat org yg penah buat seribu satu ksalahan nie
ikut ske la,
tp alhamdulillah Allah still sygkn ummie, Allah makbulkn doa ummie,
so aku da byk brubah..
yg pentgnye kte sbgai hamba Allah nie, kne slalu berdoa
itu sje senjata kita, dan yg paling pentg, kita kene percaya, bhwa Allah tkk penah kcewakan kita
tkkn penah lalai tentg keperluan kita
just kita je yg lalai tentg tuntutan Allah
hmmmm
uiks, da mcm lari dari crta..
owh ok sambungn lgi ;p
kita sme2 la doa, org yg menulis, mmbace, dan mndgr,
agar dipelihara dari smua kjahatan dan kburukan
aku cuak gak, takowt je ape yg aku ckp ni
dterbalikkn kat aku =(((

No comments: